web analytics
Overwatch 2

Overwatch 2: любов і ненависть

Автор: Володимир Вітовський @vovatool

Поки китайці активно намагалися побороти рейтинг Overwatch 2 після виходу гри в Steam, за безперервним потоком ненависті багато хто банально пропустив один факт. Свою дозу СПРАВЕДЛИВОГО гейту гра пережила ще декілька років тому (технічно перша частина), коли розробникам довелося довго працювати над балансом. Після релізу Overwatch 2 гру також можна було лаяти за деякі сумнівні рішення, зокрема 3+ роки розробки, після яких фанати не побачили обіцяного контенту. Втім, її ґеймплей добряче відшліфований, зокрема бої 5х5 зробили матчі сфокусованими саме на діях команди.

Звісно, вона має свої плюси та мінуси. Давайте спробуємо об’єктивно розподілити всі аспекти, а не банально залишати негативний відгук після 20 хвилин гри, як це зробили багато користувачів Steam.

  • Бої 5х5 насправді наблизили Overwatch 2 до того кіберспортивного стандарту, якого розробники намагалися досягти майже з моменту релізу першої частини. Стара схема 6х6 була більш хаотичною, дуже часто розбивала події на 2-3 сутички, за якими складно вгледіти. Оновлена концепція не просто виокремила роль танків у команді, а й дозволила перебудувати/відкоригувати мапи відповідно до такого ґеймлею.
  • Про скіни не сперечаються, адже в кожного гравця свої уподобання. Втім, варто відзначити, що найкрасивішими вбраннями є ті, які відрізняються від загальної стилістики гри. Події Overwatch 2 відбуваються у науково-фантастичному світі, тому коли нам показують нові роботичні скіни, вони не викликають якогось захоплення. На противагу цьому ще п’ятий сезон пропонував фентезійні вбрання, більшість з яких запросто стали основними для багатьох персонажів. Не тому, що вони більш деталізовані, а саме через їхню неординарність. Такого точно треба більше, адже, наприклад, за скін Мерсі в стилі “Рятувальників Малібу” можна віддати душу. У сьомому сезоні розробники знову повернулися до фентезі, зокрема Diablo. Це подвійний стимул знову повернутись до гри.
  • Хотілося би все ж сказати декілька хороших речень про Invasion. PvE-місії, які додали у гру з шостим сезоном, як для Overwatch, насправді якісні. Вони продуманіші, аніж звичайні івенти. Варто зазначити, що $15 гравець віддає не лише за 3 місії, а й 1000 золотих монет, які становлять більшу частину ціни. Тому плата за цей контент у певному сенсі виправдана. Проблема саме у тім, що хтось у маркетинговому відділі вирішив змусити гравців купувати PvE-місії разом з платною валютою, а не банально розділити їх.
  • Безкоштовні події, чи то пак окремі місії, завжди були чудовою причиною повернутися до гри. Найчастіше вони є достатньо продуманими та видовищними, щоби пройти їх не один раз. Дуже приємно, що розробники розуміють це і в сьомому сезоні докинули Trials of Sanctuary, повернули декілька старих гелловінських режимів і навіть запускають івент-колаборацію з LE SSERAFIM.
  • Нові типи мап, а саме супровід та захоплення невеликих точок, точно сподобаються не всім, але заперечити той факт, що вони додають різноманіття грі не може ніхто.
    Чомусь бойову перепустку найчастіше лають, але такий перехід від лутбоксів є радше позитивним аспектом (особливо для F2P-проєкту). Що один тип розповсюдження внутрішньоігрових бонусів, що другий мають свої недоліки. Та набагато простіше наґрайндити “білої валюти” зараз, придбавши потрібний скін/емоцію/фразу, аніж відкривати десятки скринь, з яких може не випасти абсолютно нічого з того, що хотілося б отримати.
  • Інтеграція Overwatch 2 з Twitch завжди приємно дивує. Найчастіше за перегляд трансляцій можна отримати скіни чи навіть рівні бойової перепустки. Не завжди такі вбрання є оригінальними, але все одно приємно, що Blizzard піклується не лише про тих, хто любить грати, а й спостерігати. Ці бонуси роздають доволі часто.
  • Старі мапи, які розробники вирізали при переході на Overwatch 2, потрібно повертати! Не тому, що з ними пов’язані багато приємних спогадів. Просто в голові не вкладається, що у вас є стільки контенту, який можна реорганізувати чи переробити під оновлені потреби гри, а він буквально “десь валяється”. Ймовірно, є певні технічні особливості, які треба враховувати, але загалом це відчувається як втрата.
  • Онлайн-код хороший, але не без конфузів. Недоліки доволі складно помітити, якщо не зіграти хоча би сотню годин. При перегляді повтору помітно, що, наприклад, боєприпас уже стирчить у ворога з лоба, а ефекту нема. Таке трапляється напрочуд рідко, але сказати про це варто.
  • Економіку в грі насправді потрібно виправити. Проблема не в бойовій перепустці, і навіть не в тому, що нові скіни в магазині немає змоги купувати за “білу валюту”. 10-15 доларів навіть за дуже круте вбрання – справжній грабунок. Це доволі сумнівне рішення, яке розробники повторюють увесь час. Та й кількість безкоштовних монет, які дають за сезон, вистачить або на один крутий скін, або просто непогано одіти одного персонажа. Але Blizzard можна зрозуміти, адже при переході на Overwatch 2 гравцям замість старих скінів насипали гори безкоштовної валюти.
  • Утримати гравця в грі доволі складно, якщо ти не вірний фанат. Це проявляється щонайменше в декількох аспектах. Основний – щотижневі завдання. Вони були абсолютно прісними та найчастіше банально повторювалися кожного тижня. З часом їх почали урізноманітнювати, але якоїсь вершини оригінального підходу розробники не змогли досягти.
  • Invasion представив усім сюжетні PvE-місії. Так, їх мало, це факт. Людину, яка вирішила випускати лише 3 місії варто добряче відшмагати, бо цього недостатньо навіть для якісного повторного проходження. Тому дуже тішить, що розробники продовжили випуск безкоштовних івентів у сьомому сезоні. Втім, позбавлятися сюжетних PvE-місій не варто, просто Blizzard потрібно підготуватися до чогось подібного краще наступного разу. Також бажано не створювати драму, де вони спочатку скасовують їх, а потім повертають.
  • Відсутність росіян – вагомий аспект, чому грати в Overwatch 2 було насправді приємно. Та з релізом у Steam їх стало в рази більше. Найгірше те, що навіть попри домінування англомовного ком’юніті, вони все одно відкривають рота під час матчів. Наче всі тіммейти повинні їх розуміти. У рейтингових матчах їх набагато менше, тому рекомендовано удосконалювати навички саме там.

Не забудьте й ви поділитися власною думкою. Чи заходили до гри після старту сьомого сезону Overwatch 2? Чого розробникам варто позбавитися у грі, щоби повернути втрачену аудиторію? Будемо раді прочитати ваші роздуми у коментарях.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Останні статті

Усі досягнення S.T.A.L.K.E.R. 2 — що потрібно для проходження на 100%?

Автор: Олег Куліков

stalker 2 achievements 03

УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)

Автор: PlayUA

stalker radio

Чорна п’ятниця: найкращі пропозиції для геймерів

Автор: PlayUA

playstation 5 pro

Артефакти та інші скарби Зони у S.T.A.L.K.E.R. 2

Автор: Андрій Присяжний

p.ua.s.t.a.l.k.e.r.2 артефакти

Українська музика в S.T.A.L.K.E.R. 2: від Мозгового до ZWYNTAR

Автор: Андрій Присяжний

s.t.a.l.k.e.r. 2 heart of chornobyl

Apple iPhone 16 Pro Max: занурення у світ нових можливостей

Автор: PlayUA

iphone 16 pro max 02

S.T.A.L.K.E.R. 2, Lego Horizon, Farming Simulator 25 — Порадник Ґеймера: Листопад 2024

Автор: PlayUA

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

Acer розширює лінійку мережевого обладнання новими маршрутизаторами з підтримкою Wi-Fi 7 та 5G

Автор: PlayUA

p.ua.acer wifi